Min klippa!


Kommentarer
Postat av: Stella

Fy, vad jobbigt! Hoppas verkligen att du blir bättre/hittar ett sätt som gör det lättare att hantera med tiden. Vad är det som har hänt(om man får fråga)? Har du något att göra idag iaf =P.
Att vara gravid är verkligen ingen picknick, med Wesley kunde jag verkligen förstå varför kvinnor inte jobbade förr! Men på något magiskt sätt blir allt värt det utan tvekan när det väl är över. Krya på dig!

Svar: Hej,
Tack så mycket för din omtanke. Jag förstod inte riktigt din fråga hehe. Vad som hänt vadå?
Med Mion var det ändå okej men detta är rena mardrömmen. Fyfan :(
Jag hoppas bara att allt går vägen och att vi får en frisk bebis. Då kommer allt kännas mycket lättare! :-)
Sofie Ekelöw

2014-02-13 @ 08:36:41
Postat av: S

Ja alltså din sjukskrivning =). Hoppas bebisen mår bra.

Svar: Aha ;-)
Jag har frekventa och påfrestande blodtrycksfall dagligen. Detta innebär att jag nästan svimmar, det svartnar för ögonen, jag blir yr och illamående. Efteråt kommer en extrem trötthet som gör att jag kan somna precis där jag befinner mig. I och med detta går man runt med en ständig oro som dessutom förvärrar allting. Jag är bara i en dimma. Har tappat vikt, sover stora delar av dygnet och är bara helt väck i princip.
Ja det hoppas vi med :-) Tack!
Sofie Ekelöw

2014-02-13 @ 11:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: