Stockholm!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag är, precis som du, ensamstående.

jag måste fråga, hur får du det att gå runt? ekonomiskt menar jag. inget illa menat men jag skulle bara kunna drömma om att köpa ett par skor fö 1700:-. jobbar du mycket eller hur gör du? nätter/dagar. 5-7 dagar/veckan? skulle uppskatta svar :)

2012-05-14 @ 16:43:52
Postat av: Elinore

Vilken härlig bild! Du ser så sprudlande glad ut! =)

2012-05-14 @ 21:50:21
Postat av: Nyfiken

Vem är den nya mannen i ditt liv?:)

Ni ser lyckliga ut å det förtjänar du efter allt du tagit dig igenom!

Hur träffades ni? Är det ni "på riktigt"? Har massa frågor:P

Kram

Svar: Det är så riktigt det kan bli. Så äkta det kan bli. Han är världens bästa och det absolut bästa som kunde hända mig. Tack! Jag vill att det ska synas att jag mår bra och att han är anledningen till det.
SOFIE

2012-05-16 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: