Trampa mig på tårna


Kommentarer
Postat av: Alma

Okej. Nu är jag trött på detta och känner att du faktiskt behöver höra sanningen. Jag känner inte dig och inte du mig, jag har läst din blogg ca 1 år för att jag tyckte det var en bra blogg och en söt bebis. Men det har veeeerkligen gått till överdrift nu!



Du skriver att "jag fullständigt i vad ni tycker" Vem ljuger du för? Det är inget fel på din viktnegång men seriöst.. att fota sin ben och lägga upp i varje inlägg? Ja då hade nog vem som helst börjat tro att du är sjuk utav något slag. Om det nu är så att du skiter fullständigt i vad folk säger och tycker SÅ skulle du inte hålla på med såna här fjortisfasoner.



Och.. alkoholen? Du har ett barn. Anser du dig själv lämplig som förälder när du i varannat inlägg håller alkohol i handen. Nog fan har det kanske varit tufft att separera men du lurar ingen mer än dig själv om att du mår bra. Tycker alla dina inlägg bara lyser igenom hur svag du egentligen är och vilket bekräftelse behov du har!



2012-04-06 @ 18:01:38
Postat av: Anonym

Till Alma: Om du bara visste vad Sofie gått igenom skulle du inte yttra dej över huvud taget, tycker rent ut sagt att du ska hålla käften!

Du menar att bara för man har barn ska man inte kunna leva....du ska ha fullständigt klart för dej att när hon festar och lever som den 21-åriga tjej hon är, har hon ALDRIG Mion. Patetiskt att överhuvudtaget lägga ner energi på att skriva ett sådant inlägg...sluta bry dej på andra och skaffa dig ett eget liv! Och sjuk av något slag...nej inte Sofie i alla fall, men du tycks ha något fel någonstans! Om du nu är så trött på detta, varför fortsätter du läsa hennes blogg? Det märks att du inte känner henne och då har du ingen som helst rätt att döma i heller! Tack för ordet!!!

2012-04-06 @ 20:52:35
Postat av: e.w

Hahah patetiska, & avundsjuka ALMA ! , varför ens bry dig`? skit då i och läs hennes blogg. "OM" du nu stör dig så mycket. & bara för man festar betyder det inte att man är en sämre mamma bara för det, tror Sofie har saker & ting innanför pannbenen, eller jag vet., FÖR JAG HAR KÄNT HENNE I HUR MÅNGA ÅR SOM HELST. Blir bara så förbannad, att man dömmer folk innan man ens känner dem, . Jag undrar, någonstans brister det för dig A , jag menar hur bra mår du egentligen? När du sitter och klankar ner på annat folk, som faktist lyckas. & låt SOFIE fotografera sina ben FFS, bara för det är man inte sjuk? kanske för att man börjar bli nöjd med sin kropp, som folk oftast inte lyckas med...... & kallar du det fjortis fasoner , ? HUR JÄVLA fjortis är det inte med ditt inlägg du skrev till henne.



Väx till dig lilla vännen.. :) Mest för ditt eget bästa! Tack på förhand

2012-04-07 @ 13:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: