Måndag!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Vi hade egentligen tänkt köpa antingen en helt ny sittvagn eller en begagnad kombivagn eftersom kombivagnar i allmänhet är dyrare och vi inte ville lägga så mycket pengar på en vagn. Jag är dessutom ganska skeptisk mot lågprisvagnar eftersom de så gott som alltid får dåliga betyg.



MEN jag gick emot mina egna principer och beställde en B.O.Z.Z kombi alu som kostar ca 3000:- Jag kände på den i affären och den känns riktigt stadig och bra, inte alls så där plastig som de flesta billiga vagnar känns.



Jag har varit och pillat på den 4-5ggr , provkört omkring i affären med Wilbur och googlat allt vad jag kan. Jag har inte hittat en enda negativ sak och något som känns betryggande är att det är en svensk vagn som tillverkas av ett öländskt företag = om det skulle bli något problem med vagnen så är det lätt att prata med kundtjänsten.



Den är också väldigt lätt trots att det är en kombivagn eftersom det är aluminiumchassi och den är ganska smal men lång (eller hur man ska beskriva) så den blir bra åt oss. :)



Nu hoppas jag bara att jag slipper bli ledsen, det känns som en chansning att köpa en vagn för 3000:- :) Fan nu blev ju det här en roman. ;) haha

2011-10-17 @ 23:06:32
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Ja men jag tror faktiskt att det blir riktigt bra. :) Bl.a så är deras åkpåse Sveriges mest köpte 2010 så det känns som att märket inte kan vara bara skit. :) haha

2011-10-17 @ 23:13:27
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Ja precis! :)



Haha, förresten. Vagntokig säger du, hur många vagnar har du hunnit ha? ;)

2011-10-17 @ 23:41:15
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: