Tisdag!


Kommentarer
Postat av: sara

Vilken underbar bild på dig och Mion!

tips på hur mycket han ska ha i sig, avvakta och se när han klarar sig ca 4 timmar utan mat, då har han fått i sig tillråckligt. Vi fick testa oss fram. Tog någon dag. Lycka till!

2011-05-10 @ 10:55:37
Postat av: Martina

Jag gav Milo mat tills det kändes som han var

Nöjd. Var ju svårt när man körde med bägge och så visste man inte hur mycket det kom och hur mycket bröstet mättade. Men nu får han 210 varje mål men nu är ju han också 6 månader :) vilken ersättning har du? Själv har jag baby semp 2 lemolac som passar Milo utmärkt.

2011-05-10 @ 11:53:41
URL: http://annamartinasvensson.blogg.se/
Postat av: tove

jag tycker att det verkar som ett helt mysterium det där med amning och ersättning, hur mycket bebisen får i sig av just bröstmjölken. känns som det hade varit så mycket lättare om man hade vetat hur mycket han hade fått i sig av det, det kan ju vara jättelite och det kan vara jättemycke. men man vill ju helst vara på den "säkra sidan" så jag kommer nog göra som dig, att amma och ge lite ersättning. det tycker jag verkar vettigt

2011-05-10 @ 12:20:19
URL: http://tovediana.blogg.se/
Postat av: tjolahopp

NAN rekommenderade barnmorskan, att det skulle vara snällast mot magen o mina två har mått bäst av det.....kram o lycka till =)

2011-05-10 @ 22:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: