Magknip!


Kommentarer
Postat av: Sofie

usch usch usch usch.. jag vet hur det är med en liten ledsen kille och det är hemskt och man känner sig så hjälplös.. hoppas att det är något tillfälligt.. styrkekram till hela familjen..

2011-05-04 @ 06:28:04
URL: http://www.lixomsofie.wordpress.com
Postat av: Sandra

Ett tips är att sätta händerna under hans fötter och göra lite "gymnastik" med benen på honom. Typ som att du tar ett ben i taget och böjer så de "trycker" lite på magen. Gör man de lite snabbt och försiktigt och sen tar båda och trycker upp så kan de komma massor av fisar. Vet att de funkat på både Max. Neo, Casper och även Aron!



Hoppas du förstår hur jag menar och hoppas Mion fått en lugn och skön natt! Ja ni också så klart.

2011-05-04 @ 08:55:13
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Linda

Vincent hade oxå mkt magknip när han var liten. Det som funkade på honom var att ligga på rygg i mitt knä med fötterna mot mig. I denna position tog jag tag i hans fötter och sedan fick benen "cykla". Efter en stund brukade det braka i brallan och sedan var knipet över. Det är viktigt att bara göra cyklingen när han är avslappnad. Spänner han sig får du snällt vänta =) Lycka till och hoppas det blir bättre. Kram!

2011-05-10 @ 19:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: