Torsdag!


Kommentarer
Postat av: Camilla - i väntan på att bli mamma ♥

Jag vet inte vad du går igenom, men förstår precis vad du menar då jag känner igen mig i det du skriver med att man inte orkar vara positiv och glad hela tiden och folk bara fortsätter klaga!



Hoppas det blir bättre snart :) kram

2011-03-17 @ 18:35:18
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: alexandra

förstår du nu varför jag slutade blogga? inte kul och höra varje dag att "hon lever på robin, han betala allt till henne osv" ... Svartsjuka/avundsjuka/otrohet är i mina ögon något av det värsta en person kan utsätta en annan person för, och det händer varje dag i våran värld. Sjukt ... och gumman jag finns för dig, även om jag är några mil bort så finns jag där. finns om du vill prata eller bara ringa och skrika mig i örat. och ibland är det lätt och inte prata av sig med folk som alltid finns i ens vardag, och det gör inte jag. jag umgås heller inte med samma folk, så det kan vara skönt, jag vet. Så med detta ville jag bara säga att jag finns här för dig, jag är bara ett samtal bort eller ett sms! <3

2011-03-17 @ 18:58:37
Postat av: Therese Jönsson

Skickar massa styrkekramar till dig!

2011-03-17 @ 19:01:07
Postat av: Ida

Man får lov att vara trött på allt och alla! ..

Tänk på dig själv.. <3

2011-03-17 @ 19:02:15
URL: http://lagomdrygt.blogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Julia ♥

Men gumman du vet att jag finns & såklart julia! Vi vill mysa med dig snart <3 löööööv youuuuu!



Vi längtar med efter bebis :)

2011-03-17 @ 19:10:49
URL: http://www.annasplace.se
Postat av: Lilly

Tänkte överraska min mamma med en vistelse på ett spa på hennes födelsedag. Efter trafikolycka och cancerdiagnoser är det precis vad hon behöver!



Undrar lite om du har något spa att rekommendera i skåne? :) Har sett att ni brukar avnjuta en dag.

Skulle vara tacksam för priser och behandlingar.



Älskar din blogg och följer dagligen :)

2011-03-17 @ 19:59:08
Postat av: Annie

Man måste få lov att må dåligt, man är ju inte mer än människa. Ellerhur?

Skillnaden med dig är bara att du är ÄRLIG om det!

Stå på dig gumman, låt inte dryga personer trycka ner dig. Jag gillar din blogg, just för att du inte behöver hitta på att du alltid "är så lycklig, mår bäst i världen" ALLTID!

Kramar till dig

2011-03-17 @ 20:29:10
URL: http://anniiestahl.blogg.se/
Postat av: Hanna

Må dåligt Sofie, det måste man få göra. Man är inte alltid pigg och glad och orkar, sådan är inte jag iallfall. Jag är en riktig surröv, säg någonting fel till mig och jag blir ett monster.

Det handlar nog om att kroppen är ur balans, alla andra som klankar ner.. RÄCK FINGER till dem, de är inte värda ens ett andetag utan mest ett fult finger.



Du får alltid ringa mig, de vet du väl? Jag cyklar till Hörby om det är något, vaddå typ 3 mil?

2011-03-17 @ 21:47:33
URL: http://uncertain.blogg.se/
Postat av: Lina

Kramar till dig!

2011-03-17 @ 22:44:34
Postat av: marika

skickar en massa kramar till dig! du är en stark människa och klarar mycket :) snart har ni ert hjärta hos er och då ska du se att du kommer må bättre :) <3

2011-03-17 @ 23:12:19
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har helt klart överseénde med hur du mår. Jag tycker om dig precis som du är<3 Och med det du går igenom just nu,(Syftar inte på grav) MÅSTE du få vara ledsen och gråta just för att orka ta dig upp och bli stark igen. Man måste få vara svag. Det kommer som du säger aldrig bli som förut, men man får göra det bästa av situationen och det vet jag ni alla klarar<3 Och snart har ni ju faktiskt en ny liten familjemedlem som kommer sprida glädje hos er alla:) skickar massa styrkekramar

2011-03-18 @ 07:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: