Dagens mysis


Kommentarer
Postat av: Karro

Svar: tack, tror det blir det! Vilken söt mage du har. Nu är det inte långt kvar :)

2011-02-19 @ 17:28:05
URL: http://karolinastankar.blogg.se/
Postat av: Cilla

Underbart fina magbilder du har:) Jag har förövrigt också "fula" ärr från navelpiercing, dock är jag inte gravid men kan bara föreställa mig hur dom kommer se ut när jag väl blir det. aja, sånt får man ta då :) Jag har också tatueringar på magen/höften, hur har dina blivit, har dom töjts ut mycket eller förstörts på någotsätt under din graviditet?:) Ska nämligen bygga ut min höfttatuering till uppåt mot revbenen nu i veckan och funderar lite hur det blir när jag blir gravid. Men på dig tycker jag det ser jättefint ut. Lycka till med allt :) och jättefin blogg, blir definitivt en jag kommer fortsätta följa :)

2011-02-20 @ 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: