Supermystisdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du som lägger ut bilder på det mesta och skriver det mesta om din bebis mage o hela graviditeten.. jag tror inte jag är den ända om att tycka att det är konstigt att du inte lagt ut bilder på din unge? Jag läser bloggen för jag har ett yper tråkigt liv om nätterna när jag jobbar och läser då en hel del skit på nätet...

är ungen så ful att du inte vill ta bild på honom?

o mion.. inte super duper namn...

2011-04-26 @ 19:12:41
Postat av: Jessica

Ha ha kommentaren under! Märks att det är en "no life" människa..

Det fegaste någon kan göra är att klanka ner på folk och deras val av namn på barn eller bildupplägg.

Sen är det faktiskt så att man lägger inte upp bilder på bebisar/barn vice versa om man inte vill, man kanske inte vill att alla ska se ens unge.. Så innan du hackar på någon vars blogg du "läser ofta" så borde du tänka på vad du skriver innan du skriver det.

2011-04-26 @ 20:28:25
URL: http://www.kvadding.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: