Magen v39


Kommentarer
Postat av: Julia

Tycker din mage påminner otroligt mycket om min när jag väntade C :-) och oj som den sjunkit! Snart Fiffs, snaaart! :-)

2011-04-12 @ 15:58:02
Postat av: Gabban

Fy för att ha sån klåda. Kan verkligen inte vara roligt. En vännina till mig hade sån klåda hela graviditeten men hon fick någon super salva och tabletter. Har du fått något, jag menar allergitabletter kan väl knappast hjälpa. Du får vara lite hård och kräva mer;) P:S eftersom den sjunkit så din mage så gissar jag istället på den 18 april istället för den 23:) Men samma vikt och längd:)

2011-04-12 @ 16:27:00
URL: http://gabbanna.blogg.se/
Postat av: Gabban

Svar: Ja det har du rätt i, man blir 10 gånger mer ledsen för saker nu än innan, så visst är det nog hormoner som spelar en ett spratt. Tack för ditt stöd!:)

Skönt attdu fått tabletter. Tycker så synd om dig. Jaså hinnsvepning, gjorde inte det sjukt ont? Då sätter det nog igång närsomhelst. Ántar du provat allt som säger ska sätta igång förlossningen men prova kinamat, har hört att det ska göra susen:)

2011-04-12 @ 17:45:39
URL: http://gabbanna.blogg.se/
Postat av: Sophia

När jag hade som eksem som mest och det kliades hela tiden hjälpte det att ställa sig i duschen och spola vaaaarmt vatten! I Mängder! Visst svider det till men det är sjukt skönt! Nu kanske inte detta hjälper dig men det är ett litet tips!



Kram

2011-04-13 @ 07:47:42
Postat av: Lina - Djurvän o blivande bonde.

Håller med om att den ser lång ut! (:

2011-04-13 @ 15:48:25
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: