Julklappstips?


Kommentarer
Postat av: Julia

Känns som om det var jag som skrev detta inläget förra året (jag tänkte likadant). André visste inte vad han ville ha och jag ville såklart ge honom något betydelsefullt och fint ändå men vi köpte oss en systemkamera och besuötade oss för att ta in på hotell en natt och bars rå om oss själva eftersom vi visste att vi inte skulle ha samma tid till det sen, så det vore kanske en ide? Gör någonting tillsammans bara :-) (Fast de slutade med att vi gav varandra varsin liten julklapp ändå på morgonen) haha.



Och du, angåend dit inlägg om hur du känner dig.. Du är så fin Fiffi så du anar inte. De känslor du känner nu tror jag de flesta blivande föräldrar känt någon gång under grav och det går över. Unna dig lite vardagslyx och gör

Sånt s som får dig att må bra. Det är viktigt!



KRAM

2010-11-29 @ 23:26:22
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Ullis

Biobiljett, presentkort på klippning, fotvård eller liknande, ett par varma snygga vantar, prenumeration på någon tidning. Bara lite tips. Alltid lika svårt o hitta på julklappar tycker jag.

2010-11-30 @ 08:05:38
Postat av: Ida

Hej Fiff's :) Jag vet att andreas inte läser här inne så jag kan lugnt skriva vad jag planerat att ge till honom.. jag köpte faktiskt ett par pjamas byxor till honom i flanell :) Jag tänkte också som du, vad ska man köpa till någon som har allt och som inte vill ha något.. speciellt inget dyrt.. Men ett par mys byxor kan ingen säga nej till :D puss

2010-11-30 @ 09:51:42
URL: http://lagomdrygt.blogg.se/
Postat av: Linda

Det där är alltid lika svårt varje år. Men helt klart något personligt och något som varar.



Kanske en oförglömlig upplevelse med dig, liten gåva och en fin kärleksförklaring? :)Du löser det säkert!

2010-11-30 @ 13:45:07
Postat av: therese

Tycker du kan skriva ut ett foto på er två (speciellt nu när du har sån bra kamera) köpa en snygg ram och ge det till honom.. Kanske en bild där han står bakom dig och håller runt magen? Då blir bilden ett minne när ni väntar ert barn också.. :)

2010-11-30 @ 18:14:59
URL: http://thereseida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: