Dagen


Kommentarer
Postat av: Malin P

Fifi!

Du behöver inte vara orolig för sprutan i munnen. Jag gillar inte heller att bli stucken men tycker att stick i munnen är 1000 ggr bättre än ett blodprov. Det går superbra imorgon!

Kram

2010-11-09 @ 08:30:26
Postat av: erika

Var inte rädd sofie. Jag har värsta nålfobi också. Svimmade nästan när jag tog hål i öronen men när jag skulle få tandställning var jag tvungen att dra ut 4 kindtänder. Det är inte farligt ALLS. Låter så mycket hemskare än vad det är så ta det lugnt :-) kram

2010-11-09 @ 09:18:18
Postat av: Anonym

Det är lugnt, du vet att du inte ska ta det där personligt, you know what i´m talking about! I Like You, Just As You Are <3

2010-11-10 @ 08:57:31
URL: http://malinrossander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: