Nya Sommarplågan!


Kommentarer
Postat av: katrin

nej grejen va den att jag ringde han flera gånger och han va jätte trevlig och sda hela tiden grattis och massa sånt så jag trodde juh att jag hade vunnit en slumpmässig tävlibg bara. men sen så fick jag ett mejl om att jag va tvungen aqtt betala 540 euro för att få pengarna och det va konstigt. men då hade jag redan gett han ett kort på mitt körkort mitt hela personnummer och och fullständiga namn... stupid!!!!! jaja men jag hoppas dom tar han och tvingar han att betala iallafall!!

2008-06-27 @ 19:56:13
URL: http://kristalll.blogg.se/
Postat av: Carina

Ja de kommer nog bli en pöåga, men rolig e den

2008-06-27 @ 21:56:50
Postat av: Karin

haha den e så dålig att den e bra :P helt skön

2008-06-28 @ 18:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: