ny layout


Kommentarer
Postat av: Julia

Om jag vore du hade jag väntat tills i april. Jag har en tid bokad den 8:e men tvingas avboka den eftersom jag ska utomlands den 16:e maj. Får inte bada eller något då :/

2008-02-08 @ 09:40:16
Postat av: SOFIE

julia; okej! för om jag gör den när jag fyller år i april d.19e. så de är ju inte säkert den är helt läkt till sommaren :/ & de är det jag vill

2008-02-08 @ 09:44:02
URL: http://aktaidiot.blogg.se
Postat av: noerdin

tycker också att du kan vänta tills du är 18! isåfall kan du göra på tattooworld i höör, han ska vara suuuuperduktig! men har för mig att han bara gör på 18+ (vet inte hur det funkar med föräldrars tillåtelse dock). fjun har gjort där men hennes pappa känner ju honom så.. :P

2008-02-08 @ 11:03:28
URL: http://shitmanhattan.blogg.se
Postat av: Rebecca

Åk till malmö, kommer inte riktigt på vad studion heter nu bara för att jag skulle vara duktig och skriva. Men jag kan höra av mig till dig sen när jag kommer på. Men då måste du vänta tills du är arton. Gör den aldrig i sjöbo igen! han kör för djupt för huden, därför dom har blivit bladdiga. (åkte till en tatuerare som korrigerade mina stjärnor som han gjort, och det var INTE lätt!)och de i malmö är fan ta mig värt väntan!

2008-02-08 @ 17:27:56
Postat av: Fiffi

rebecca: okeej, tack för tipset! ja, hör av dig! (= jag ska göra om mina stjärnor!
för dem är jättefula! :)

2008-02-08 @ 17:30:30
URL: http://aktaidiot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: