jag är störd :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag förstår inte varför människor lägger ner energi på att klaga över andras bloggar och spy galla över hur tråkiga dem är. Varför läser dem?! Ingen tvingar dem att läsa. Så, så himla ointressant kan du inte vara gumman ;-P Omoget och patetiskt är för milt sagt, skulle jag vilja påstå. Men låt hon/dem hålla på och låt oss hoppas att hon/dem får lite mer att göra om dagarna framöver och inser att man faktiskt har en egen vilja här i världen. Man behöver ju faktiskt inte läsa tråkiga bloggar!

(skratt)

Hoppas det gick bra i Lund idag, du är en ängel

2008-02-12 @ 16:56:53
Postat av: Fiffi

julia; HAHA, jag håller så gott som med :) folk har inget liv! och som sagt vill hon läsa om något annat så finns de folk som bloggar om sitt lesbiska liv, matlagning & mode! ta en ditt där istället ;P haha!


jag har fixat tröjan nu!
:) hör av mig imorgon

2008-02-12 @ 17:19:40
URL: http://aktaidiot.blogg.se
Postat av: Julia

Jag prövade bloggtoppen jag också nu, får se om jag håller mig kvar eller ej :-P

Taaack! Jag hör av mig imorgon hjärtat!

2008-02-12 @ 17:22:01
Postat av: felicia

alltså att du orkar skriva långa jävla inlägg om ditt patetiska liv och alla som kommenterar dig ? hahahah och den bilden var fan ful. kissgult hår har du också. jävla fläskberg till mage. uuuusch

2008-02-12 @ 19:32:22
Postat av: Niklas

Tycker de e onödigt som fan att kalla ditt liv patetiskt... men ditt svar att negativa kommentarer kan ni hålla för er själva håller jag inte med om... så länge det inte är personangrepp MÅSTE du tåla negativ kritik om din blogg ska lyckas

2008-02-12 @ 21:12:28
Postat av: natti

lägg inte ner så mycket energi sofie, du verkar tycka människan är lagom fjantig och jag tror alla fattat nu :)

2008-02-12 @ 21:22:39
Postat av: Fiffi

Niklas; tack för musiktipsen och kritiken. gillade den. det som jag syftat på gällande negativa kommentarer va gentemot en tjej som skrev att jag bara skrev om mig själv hela tiden och att jag va ful & äcklig och att jag behövde en extreme makeover. hon skrev även att jag va störd i huvudet och att jag har kissgult hår och fläskberg till mage! de tycker jag är personangrepp i allra högsta grad, och därför jag reagerat som jag gjort! :) men tackar för dina ord!

2008-02-12 @ 21:26:17
URL: http://aktaidiot.blogg.se
Postat av: Fiffi

natti; jag tror inte alla har fattat. inte människan det är riktat mot iallafall. och de va det som va meningen! dock för trögfattad! plus att hon slutar inte skriva!

2008-02-12 @ 21:32:04
URL: http://aktaidiot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: