haha, ge dig


Kommentarer
Postat av: felicia

jag har ju skrivit mitt namn hur många gånger som helst. vad är det du inte fattar ? att du orkar skriva långa blogginl¨ägg om mina kommentarer är bevis på hur trist liv du måste ha.. Hur mycket väger du ? 90 ?

2008-02-12 @ 21:27:10
Postat av: Fiffi

du ska verkligen ha sista ordet tjejen?!
ja ditt namn? de säger mig inte för mycket. du tror inte det finns många felicia här ?! varför bryr du dig så mycket om mig? om du inte gillar mig, hur jag ser ut eller min attityd, så låt bli. men jag vill inte höra mer. jag vet vad du tycker om mig, så de räcker! hoppas du kan mogna någon gång i framtiden

2008-02-12 @ 21:29:36
URL: http://aktaidiot.blogg.se
Postat av: Julia

Jisses Fiffi. Blockera hennes ip-nr under inställningar så slipper du iallafall hennes omogna, löjliga, patetiska (ska jag fortsätta?) kommentarer. Man ska inte behöva blockera okända människor SOM SJÄLVA VÄLJER om dem vill läsa en blogg eller inte, men kan dem inte fatta att det är deras val att läsa eller inte så blockera då, så hjälper du ju bara människan som tydligen inte fattar bättre.

Damn. Sånt här gör mig irriterad.

En allmän blogg = LÄS OM DU VILL!
= Vill du inte, så skippa det!

2008-02-13 @ 08:29:32
Postat av: Fiffi

julia; håller fullständigt med dig. får se om hon fortsätter, eller inser hur löjlig hon är!

annars får jag vidta åtgärder :)
ses imorgon snäckan

2008-02-13 @ 09:59:30
URL: http://aktaidiot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: