Aaron en vecka


Kommentarer
Postat av: Lina

Hade varit kul om du skrev en förlossningsberättelse när du har tid :)

Svar: Självklart ska jag göra det 👍😊
Sofie Ekelöw

2014-07-17 @ 12:29:20
Postat av: Erika

Åh va sugen man blir när man ser massa mysiga bebis bilder haha!!

Svar: Juni vill bli storasyster tror jag 😉💗
Sofie Ekelöw

2014-07-17 @ 12:53:01
Postat av: Nea

Han ser helt underbar ut! Grattis! :) väntar spänt på förlossningsberättelsen :)

Svar: Tack! :-) Den kommer inom kort!
Sofie Ekelöw

2014-07-18 @ 07:59:27
Postat av: Christina

Grattis till nytillskottet! Så vacker bebis! :)
MVH En glad läsare!

Svar: Tack så jättemycket 😊
Sofie Ekelöw

2014-07-18 @ 23:04:41
Postat av: Nicole- tvillingmamma

Åå vad roligt. Äntligen har jag hittat er- dig och Tove igen! Vi skrev ju endel minns du det? Jag tog bort min instagram Nicmicke. Men startade en blogg;)
Hur mår ni?
Och super GRATTIS till pojken. Gud så fin han är <3
Kramar från Nicole med tvillingarna !!

Svar: Heeeeeej!!! Ja du bara försvann från instagram :p tack så jättemycket!!
Hur mår ni? Kramar :)
Sofie Ekelöw

2014-07-20 @ 21:39:48
URL: http://llykke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: