Lite lägenhet?


Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Så bra de blev med sängen:)

2012-01-23 @ 11:11:58
URL: http://jaquelineandreasson.blogg.se/
Postat av: mia

hej

undra bra är det en 2:a eller 3:a eller hur stor är lägenheten ?

kram

2012-01-23 @ 12:09:54
Postat av: Cicci

Den bilden på dig och Natti vid spisen fick mig att tänka tillbaka på när jag flytta in i min lägenhet. Tydligen ska man vrida om på en av de här "knapparna" för att spisen skulle sättas igång men det fattade inte jag utan jag ringde till pappa och var förbannad över att spisen var i sönder och att jag inte kunde laga mat ... Men ni fixade det själv.

Jag fick ringa till KKB så kom dom upp och jag fick stämpel "BLONDIN" rätt i pannan :) haha.

Hoppas att ni får det bra i Lund

2012-01-23 @ 13:29:38
URL: http://ceciliamalmgreen.blogg.se/
Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam ♥

Guuuud va snygg lgh, jag och min sons pappa lever tillsammans i en trea trots att vi inte är ett par. Vi hoppas väl båda att vi ska lösa det en dag om det nu går.



Vad hade du för känslor inför att bli ensamstående mamma? Själv är jag jätterädd, vet inte riktigt varför. :(

2012-01-23 @ 17:50:05
URL: http://thisisshit.webblogg.se/
Postat av: Louise

Skulle kommenterat i lördags, men det funkade inte?! Flytten ser ut att gått bra trots kaosvädert Skåne hade i lördags! Lägenheten ser fin ut, hoppas att ni kommer att trivas:)

2012-01-23 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: