Det värker i mitt hjärta! Kvällen har vari...


Kommentarer
Postat av: Sofie

usch vännen, det är såå hemskt. Elias har gjort det några gånger. Jag har kommit fram till att med Elias kan det vara att han har blivit överstimulerad under dagen. Detta efter diskussion med BVC och undersökningar enligt deras anvisningar. Hoppas att det är bättre idag!

2011-07-15 @ 09:20:32
URL: http://www.lixomsofie.wordpress.com
Postat av: Malin Rossander

Du är en fantastisk mamma Sofie, tvivla aldrig på de! Alla bebisar har sina dagar o även de dagar vi mammor inte förstår vad som är fel! Det är juh jättesvårt att veta eftersom dom inte kan tala om va som är fel, lika frustrerande för oss som för dem små liven! Hoppas finaste Mion mår bra idag och att ni har fått vila ut! Och jag hoppas ni får en underbar semester i Åhus min vän! Saknar er himla mycket <3

2011-07-15 @ 10:20:45
Postat av: Emma

Du är en kanonmamma - man måste ha dåliga dagar för att kunna känna sig extra bra ibland. Jag vet hur frustrerande det är, har inga egna barn, men jobbat med en multihandikappad söt flicka som också kunde börja gallskrika - de skär i hjärtat - men vad är fel?! Tvivla aldrig, vad jag läser här är du en supermamma!

2011-07-15 @ 23:00:26
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: