BARNLOPPIS I LUND


Kommentarer
Postat av: Anonym

Behöver man inte någon form av tillstånd för att anordna en loppis? Har för mig att det är böter om man inte har tillstånd.

2011-08-17 @ 00:04:34
Postat av: Sofie

svar: ja vi har ingen stol än men idag blir det ikea! jag har en sån där jättegammal babysitter som inte är ställbar så jag lutar den mot ett bord eller en stol så att han blir upprätt. man kan även använda gåstol men Lilla E nåt inte ner till golvet i den och sitter därför snett. en vän till mig använder alltid babysittern men hon har en man kan ställa i upprätt/sittande läge och det verkar funka bra. (=

2011-08-17 @ 07:26:26
URL: http://www.lixomsofie.wordpress.com
Postat av: ....

vart ska barnloppisen va mer än bara lund? ingen adress, lund är stort ?

mvh

2011-08-17 @ 14:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: