Ingen kan förstå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! har det hänt något med pappan? Alltså, har han behandlat er illa? Är han ingen bra pappa? För som du skriver låter det som han är en riktig skit :/

Svar: Jag känner inte för att delge all den informationen öppet här. Saker är långt ifrån bra och det är allt som oftast bråk, tjafs, lögner, skitsnack och många gånger en ledsen och besviken Mion. Och denna mamman är less på det. Less på lögner och undanflykter. Jag skäms inte över att säga att det sällan fungerar men jag står stolt och säger att jag gjort mitt absolut bästa från dag ett.
Sofie Ekelöw

2013-12-25 @ 17:37:35
Postat av: <3<3

du är stark sofie och jag ser hur stolt du gör din son... massa kramar <3

2013-12-25 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: