Hej Måndag!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad har du gjort för att gå ner dom kilona??

2012-01-09 @ 22:07:52
Postat av: Ellinor

Har följt din blogg ett bra tag nu, tycker den är jättekul att följa, dock lite dåligt med uppdateringar ibland. Det syns jättemycket att du gått ner i vikt, du ser mycket fräschare ut nu :)

2012-01-09 @ 22:43:45
Postat av: Josefine

Man ser verkligen stor skillnad tycker jag. Du är jätte duktig :)



Hur har du lyckats ? Bara träning eller? Ge mig lite energi till de isf :)



Kram



2012-01-09 @ 23:39:21
URL: http://lovefia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

En helt random fråga, hur har ni fått till det där fotografiet som du håller i? För den ser lite 3-dimensionell ut och jag skulle också vilja ha bilder som ser ut så. (annars får man ju skriva ut ett på fotopapper och SEN skaffa en ram men det vill jag inte) Vet inte om du förstod min fråga men hade varit nice att få svar om du förtsod xD

2012-01-10 @ 13:06:55
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: Maria

Hade jag varit kille hade jag fallit bums!



Det är jättestor skillnad tycker jag! Du är supervacker (fast det var du i för sig innan också) och jätteduktig som orkat!

2012-01-10 @ 15:26:21
URL: http://mxria.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är riktigt grym och verkar vara en stark super mamma! Hoppas detta året blir underbart för dig och din son. Ursäkta ifall jag frågar jag brukar nämligen läsa din blogg men jag måste missat att du och mions pappa gjort slut? Eller har jag missuppfattat. Lycka till iallafall!!!!

2012-01-11 @ 20:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: