GLAD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej. Ville bara tillägga att min kommentar om att Mion

började bli lik dig, när jag skrev att han BÖRJAR BLI STOR och som ett ORDSPRÅK lyder så "han har inte växt

i sin näsa än" eftersom ALLA bebisar har små söta näsor som senare när dem blir större så ändras näsan och får sina utmärkande egenskaper som t.ex krokig, bred, spetsig :-P så varken han eller nån annan bebis har stor näsa :-P hihi.

2012-01-09 @ 23:35:12
Postat av: Anonym

Hejhej. Ville bara tillägga att min kommentar om att Mion

började bli lik dig, när jag skrev att han BÖRJAR BLI STOR och som ett ORDSPRÅK lyder så "han har inte växt

i sin näsa än" eftersom ALLA bebisar har små söta näsor som senare när dem blir större så ändras näsan och får sina utmärkande egenskaper som t.ex krokig, bred, spetsig :-P så varken han eller nån annan bebis har stor näsa :-P hihi.

2012-01-09 @ 23:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: