Haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jä*la bra skrivit! Du är bäst love u <3

2012-04-06 @ 21:27:44
Postat av: Jonathans mamma

Bra skrivet tjejen, skit i hon där Alma. Bara för att hon inte klarar av o se att du gått ner i vikt och mår bra. Samt kan ha kul med dina kompisar :) Det är avundsjuka. Vet hur det är å gå ner mkt i vikt o visst f*n blir man glad för det o det ska man få lov at vara utan att folk ska hoppas på en.

Blir så sne på att hon påpekar alcohol wtf??? Klart som attans att du ska få ha kul!! Stå på dig o skit i såna som henne!

2012-04-06 @ 22:30:53
Postat av: Evelina

Avundsjuka människa som inte vet något om dig! Du är en jättebra mamma och att du festar, umgås med vänner när du inte har Mion är inte fel. Man måste leva med och inte sitta hemma. Du är inte svag. Du om någon har kämpat och är värd allt. Att gå ner i vikt är starkt gjort vissa försöker flera år men lyckas ej. Men du har kämpat. Jag vet inte mycket om dig.. men jag vet att du är underbar mamma. Du är en fin människa fiffi. Kram på dig.

2012-04-06 @ 22:31:58
URL: http://eveliiinasandberg.webblogg.se/
Postat av: Emilie-Mamma till Liam och gravid (skåne85)

You go girl.att vara sig själv och må bra är alltid det bästa för då mår barnen också bra!

2012-04-06 @ 22:35:14
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: emelie

helt rätt skrivet bara för att man har barn så kan man inte sitta hemma och glo när jag har min son så är jag med honom men när han är hos sin pappa så gör jag det jag vill då är jag emelie och inte mamma !!!!!

du är en bra mamma fortsätt med det du gör :)

2012-04-06 @ 22:51:24
Postat av: Anonym

vilken idiot ärligt talat! forsätt din väg Fiffs, som det ser ut så har hon nog varken en umgåskrets eller familj. Självklart är Mion prio 1, men man är fortfarande en bästa vän, en dotter , en människa! Och dessutom, ingen har dött av sprit!

2012-04-06 @ 23:19:31
Postat av: Alma

Ser nu att du tolkade allting jag skrev fel. Uppenbarligen är du inte så stark som du vill förklara dig själv som, så jag tänker inte skriva något svar på det du skrev eftersom jag antar att du kommer ta mer illa upp då, vilket innebär att mitt syfte med att skriva till dig tappat sin mening då. Ta hand om dig!

2012-04-07 @ 00:37:27
Postat av: Sofie

Tyckte det var jävligt bra skrivet. jag känner inte heller dig men har följt din blogg ett bra tag. Och så som det ser ut gör du ett förbannat bra jobb med Mion. Hela din kärlek strålar ju ut och det syns på honom. Han ser ju så trygg och lycklig ut på alla bilder. som sagt, keep up the good work!!!!

2012-04-07 @ 01:05:29
Postat av: D

Hur många mammor tycker inte det är skönt att få en break ifrån det vardagliga, allt vad det innebär och bara umgås med sina vänner? Det behövs dessutom för att man ska komma ihåg vem man är, OCH för att orka med resten. Få nya tag, nya krafter. Varför ska alltid åldern spela roll? Måste man vara 40 år och mamma för att det ska vara "ok" att gå ut och ta några glas och lämna sitt barn till sina egna föräldrar?

Tycker det är synd att det finna folk som sitter hemma och kan bli så arga bara genom att se bilder, läsa om andra att de måste skriva värsta inlägget (som dessutom har massa cp stavfel) bara för att de är rent av sagt avundsjuka!

Man kan inte ha något liv om man måste lägga sig i andras hela tiden! Folk man inte ens känner, pinsamt!

Du är en bra mamma och fortsätt stå på dig! Mion är en frisk och glad liten pöjk, går inte att undgå på alla bilder! Han ser inte ut att lida på något sätt!

2012-04-07 @ 02:12:58
Postat av: Anonym

Håller med dig till 1000%, bara att fortsätta ditt race absolut inget fel med det!!!

2012-04-07 @ 06:59:54
Postat av: D

Hur kan man tolka det du skrev fel?

Ser inget budskap i det mer en massa kritik, så du snackar nog goja med att man tolkat det du skrev fel.

Det står vad där står!

2012-04-07 @ 10:35:43
Postat av: j

Älskar det här blogginlägget av dig! Så himla bra skrivet! Håller med dig totalt om allt du tagit upp i inlägget!:) Fortsätt lev ditt liv så som DU vill!!:) kramar<3

2012-04-08 @ 16:21:35
URL: http://jossipossi.blogg.se/
Postat av: susanne

Usch vilken patetisk människa! Jag har min son varannan vecka för att jag vill att vårat barn ska ha lika mycket rätt till vardera föräldrar.. men när min son var så liten som Mion är så hade pappan också varannan helg, skulle jag bara sitta hemma då? EH NEJ! det är då man ska "leva" ut! Det är då man ska hitta på en massa som inte är lämpligt med ett barn i sällskapet, alla måste vi ladda batterierna, mamma som pappa! Ha de bra :))

2012-04-09 @ 11:47:47
URL: http://doyouremember.devote.se
Postat av: Johanna

Trist du ska behöva förklara dig i saker som utomstående inte har med att göra. Live your life, precis som du vill! Du verkar bara en kanonbra mamma, gillar dig! Kram

2012-04-09 @ 14:17:48
URL: http://monkemire.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej Fiffi!

Följer fortfarande din blogg trots att vi inte har så mycket kontakt längre. Tycker det är så roligt att läsa din blogg då du skriver så mycket bra. Ville bara lämna ett litet spår här och be dig skaka hennes kommentar av dig även om jag vet det inte är lätt. Huvudsaken är att du vet hur du mår och att du trivs med dig själv och ditt liv. Ha det bra. Kram Madde Möller

2012-04-10 @ 16:54:00
URL: http://sweetestbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: