Va roligt!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Sofie och Mion :D

haha, det är rebecca gangenäs som skriver :D jo, det är faktiskt såhär att jag sväljer min stolthet och undrar om ni någon dag vill umgås med Fabbe och mig? :) Känner inte någon i eslöv som har småpluttisar direkt. JAAAAAAAG VILL så himla gärna i alla fall. Fabbe också (såger jag att han vill) ha det så bra så länge! hoppas vi hörs av! Kram

2011-09-13 @ 09:08:17
URL: http://hejarebecca.blogg.se/
Postat av: j

Svar: Tack för alla fina namn:D Jag har några favoriter sen tidigare själv & det lutar mycket åt något utav dem.. men jag vill ha fler förslag så man kan bolla runt & kanske hittar man något bättre eller finare;)



Ja jag har börjat få en sån rand på magen:) haha! Åh vad jag tycker om att den växer nu:)

2011-09-13 @ 10:34:52
URL: http://jossipossi.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej!

Vad har ni för vagn? kan du inte lägga ut bild och sen skriva om ni är nöjda med den och vad den kosta etc? :-) tycker de är så svårt med vagn och skulle gärna vilja veta vad ni har :-)

2011-09-13 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: