Söndag!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Er Mion är så otroligt söt...:)

2011-05-22 @ 11:25:17
Postat av: Sofie

Gud vilken fin dress!!! kappahl stod det.. måste in o kolla nu ju trots shoppingförbud (=



svar: Förra fredagen vägde Elias 4810 gram och var 57,5 lång, imorgon är det dags igen så nya siffror kommer då, han är uppe i minst fem kilo kan jag lova... Gud vad lång Mion är då, nästan som min Elias som är dryga två veckor äldre och de var väl lika långa när de föddes har jag för mig.. Vad skönt att det funkar bra! Huvudsaken är att Mion är nöjd ju, å lat får man vara! jag gör iordning på kvällen och har en termos med hett vatten som jag bara häller i på natten och morgonen samma, men jag ammar ju inte traditionellt alls...

2011-05-22 @ 14:12:41
URL: http://www.lixomsofie.wordpress.com
Postat av: Tove

Åh tack kära du! :)

2011-05-23 @ 22:11:17
URL: http://tovediana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: