Oj vad många!


Kommentarer
Postat av: Emma

Har läst din blogg ett bra tag och nu när du ställer frågan och funderar på vad det är för filurer som följer dig i din vardag, så tänkte jag berätta det =)



Jag började läsa din blogg lite då och då innan du blev gravid, och det för att jag kmr från Hörby och visste vem du var till namnet bara. Sen när det kom fram att du var/är gravid så har läget förändrats lite. Nu läser jag din blogg varje dag, flera gånger om dagen tom och jag gillar den skarp! =D



Så nu vet du iaf vrf jag läser den och hur jag följt den!



Häls. Emma =)

2011-01-12 @ 23:59:25
Postat av: Melissa

Hej!



Jag har under de senaste veckorna läst din blogg dagligen. La till dig på Bloglovin så att jag inte skulle missa dina inlägg. Hittade dig när jag surfade runt efter gravidbloggar. Är själv inte gravid men har en dröm att bli det.



Tycker att du skriver en rolig och intressant blogg med mycket bilder och info om din graviditet. Jag kommer fortsätta läsa din blogg och önska dig lycka till med din lilla.



(Bor i Östergötlan, så jag är ingen granne :) )



/Melissa

2011-01-13 @ 00:04:55
URL: http://melissagustavsson.wordpress.com/
Postat av: Sofie Gruber

Jag är en flitig läsare på din blogg, spännande att följa hur det går. Föresten Grattis till graviditeten och allt, du verkar ha det super bra :) Sjukt längesen föresten. Ha det bra! Kram

2011-01-13 @ 00:07:28
Postat av: felicia

jag läser ju såklart din blogg flitigt, och det har jag gjort sen du var tillsammans med Markus (Linus bror) :) PUSS SNÄCKAN! <3

2011-01-13 @ 10:46:45
URL: http://fjellepjelle.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Jag hamnade på din blogg av en ren slump, kommer inte ihåg hur om det var för att du var länkad på Erika eller Hannas sida kanske! Gick i högstadiet med dom nämligen:) men jag fastnade för din blogg från första början och följer den nu varje dag! Du är verkligen duktig! Lycka till med den lilla.. :) kram

2011-01-13 @ 11:34:26
Postat av: Josefine

Hej :)



Jag kommer inte ihåg hur jag hamnade här men när jag gjorde de så fasnade jag. Tycker att din blogg är väldigt trevligt. Du är jätte duktig på att skriva så att de blir intressant.



Kram

2011-01-13 @ 13:39:09
URL: http://lovefia.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Sofie! Jag kom in på din blogg via Tinnas blogg, av en ren slump. Tyckte att du skrev intressanta saker trots att jag inte känner dig. När du sen började skriva om graviditeten så blev det ännu mer spännande:-) jag bor i Höör o bygger också naglar hos Tinna! Om du vill veta mer, kan du alltid skicka ett mail, Kram!

2011-01-13 @ 13:58:14
Postat av: Ida

Hejsan!

Jag hittade din blogg genom bloglovin när jag sökte på gravid.

Tycker de är kul att läsa om andra som är gravida.

Och du är extra rolig att följa just för att jag märkte att vi har samma Bf och att vi nästan är jämn gamla. Kul att se hur allt går för dig. Mvh Ida

2011-01-13 @ 15:36:35
Postat av: My

Hejsan!

Jag hittade din blogg hos Janna och läser den dagligen. Tycker det är super kul att följa dig :D

2011-01-13 @ 22:52:38
URL: http://nattstad.se/perssonmy
Postat av: Hanna Ebba och Samuel

Du vet vem jag är :D

Jag läser din blogg för att jag är sugen efter en bebis att lukta på, jag kommer bo hos dig när bebisen har kommit ;)

2011-01-14 @ 21:35:33
URL: http://uncertain.blogg.se/
Postat av: Agnes kurki / Lindblad

2011-01-16 @ 17:19:10
Postat av: Eleonore

Tycker det är så himla kul och läsa din blogg :) ! Läser den varje dag ;D gillar den starkt...

2011-01-16 @ 20:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: