Min fotled..


Kommentarer
Postat av: Galina

Hej Fiffi! Först vill jag bara säga, vilken jävla otur med foten! Hoppas den blir bättre snarast!! =)

Frågan om bilden... Jag har inte gjort något mer än ändrat hudnyansen lite och de har jag gjort i Windows fotogalleri... Där man kan ändra Mättnaden.. =) De gör att huden iaf inte blir så blank. Det kan du säkert göra i Photoshop också.. Jag tycker de bara är lättare i Windows.. =) Hoppas du fick svar på frågan.. :p

2011-01-10 @ 21:06:07
URL: http://galiiina.blogg.se/
Postat av: Galina

Ja, jo.. Fin hy har jag i mig själv.. Tack Gud för gåvan.. HAHA.. Han kunde givit mig en smartare hjärna så jag kunde blivit rik eller nått ist.. HAHA.. Nä skämt o sido... Jag vet ett sett man kan ändra huden på i PS men de är ganska svårt och få de snyggt, men är jävligt bra om man bara ska ta bort en finne eller två.. HAHA... Den lilla stämpeln använder man då.. STAMP TOOL heter den. Samtidigt som du håller in ALT knappen klickar du på den ytan på huden som är hyfsad slät och inte skiljer sig för mycket i nyans till stället du vill "flytta" den fina huden till... Där efter klickar du bara på det stället där du vill ha slät hud... Lite kort förklarat finns säkert bättre förklaringar på Youtube! :P

2011-01-10 @ 21:32:23
URL: http://galiiina.blogg.se/
Postat av: Galina

Va kul!! =)Jobbigt att de hänger sig bara.. =/ Ååå har du de nya! De vill jag också ha.. :P Jag har det jätte gamla.. :P Men de duger väl.. HIHI..

KRAMAR!

2011-01-10 @ 23:09:51
URL: http://galiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: