Måndag!


Kommentarer
Postat av: Sara med Viggo

Förstår att ni vill byta ut det, mörkt drar till sig så enormt mycket skit eller ja det syns mycket tydligare iallafall. Känns mycket "frächare" med lite ljusare helt klart :) Hoppas ni blir nöjda gumman:) En exakt likadan tvbänk hade jag innan när jag bodde själv :)hihi KRAM<3

2011-01-31 @ 13:39:07
Postat av: Julia

Underbart med nytt. Lite omväxling förnöjer som man säger. Som du skrev tidigare om att svart drar åt sig så kan jag bara hålla med, vi har mycket svartbrunt i vår inredning ju och ibland kan jag bli tokig. För att inte tala om tvn som är blanksvart! Är riktigt sugen på att byta ut tv-inredningen till vitt och högblank, men vi får väl se när det sker... :-) Hoppas ni hinner med allt idag! Krams

2011-01-31 @ 13:55:04
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: