Heldäckad!


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Nej, min sambo ville absolut inte veta könet så vi tog inte reda på det. Dessutom så fick jag veta sköterskorna här i jönköping inte får säga något heller så.. Vi hade fått gå till en privat klinik för att få veta könet isf. Helt sjukt.

2011-01-27 @ 08:08:03
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: rebecca

jag har kommit på vad som hjälper! :D i alla fall mot min halsbränna. :)

varje gång jag får en sån extrem attack så tar jag en fairly stor klunk av rumsvarmt naturellt bubbelvatten och sväljer långsamt (om man nu kan göra det). Då känns det som att kolsyran "river tillbaka" och drar ner magsyran igen :P och gör jag det typ tio gånger så försvinner det helt :) enda nackdelen är att man(jag) måste upp och kissa på natten sen. Men det är sjukt mycket mer värt än att ligga och känna som att man har kräk som fräter i halsen :) prova, det kan ju inte bli värre i alla fall :)

2011-01-27 @ 12:36:27
URL: http://hejarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: