Bildeeeer!


Kommentarer
Postat av: Tjolahopp

jag e gravid med BF 24 januari o jag såg att du hade multivitamin på bordet o de pimplas rejält just nu...blir tokig om vi inte har någon sådan hemma.....



jag läser din blogg ganska ofta då jag tycker du skriver direkt från hjärtat...du verkar va en helgo tjej med hjärtat på rätta stället....jag e från Östergötland så vi känner ej varandra privat...



har tyvärr ingen egen blogg....=(

2011-01-14 @ 13:26:39
Postat av: Ullis

Jag trodde det var en köttbit på tallriken, men kom på att du skrivit chokladpannkakor...haha.

2011-01-14 @ 20:12:51
Postat av: sandra

har din syster någon blogg? :)

2011-01-15 @ 15:38:44
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: