Mion älskar sin pappa?


Kommentarer
Postat av: Martina

Visst är det underbart att se att dem blir så glada.

Har även själv fått uppleva det nu i sommar när jag jobbar.

Det underbaraste som finns att mötas av sånt leende.

2011-08-16 @ 20:48:39
Postat av: Sofie

gullunge!!



svar: jag började med potatis/palsternackspure (missöde vid tillagning). körde det i fem dagar. sedan ren potatis i tre dagar innan jag lade till lite morot till potatisen. dagen efter att moroten var nyhet började jag med gröt. så allt som allt hade vi kört på lite varje dag i en dryg vecka innan jag började med gröt. snart dags att byta ut moroten mot nåt nytt med...



jag ger Lilla E Sinlac då han är mjölkallergisk. vilken gröt ska ni testa? Han äter en halv portion på morgonen och en halv på kvällen nu. Ibland får han även lite fruktmos till gröten men det är inte lika uppskattad. idag provade vi med lite mangopure efter maten och det var gott. (=

2011-08-16 @ 21:17:11
URL: http://www.lixomsofie.wordpress.com
Postat av: Sofie

svar igen: det låter ju toppen ju! ja katrinplommon är lösande! har försökt ge liten det men det gick rysningar genom hela barnet så det var nog ingen höjdare. men päron och äpple kan oxå vara lite lösande men man får passa sig för bananen den är farlig sägs det.. (=

2011-08-16 @ 21:37:37
URL: http://www.lixomsofie.wordpress.com
Postat av: Anonym

sååå jävla sööööt

2011-08-16 @ 21:46:57
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: