Måndag!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja Lisbeth jag syftade på :) Bodil är bra ja, hon hade vi också i föräldragruppen :)

Vi hoppas på en flicka denna gången mest för att få en av varje och handla lite flickors saker :) men jag känner på mig att det är en pojke men det blir jag inte missnöjd över ;) kommer inte gå ut med i bloggen vad det är för kön då mina päron inte vill veta hihi!



Vad kul tårtorna var uppskattade, alltid lika nervöst!

2011-08-30 @ 07:41:01
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Karro

Heeej Fiffi :) Var onepiecen fina på Bo olsson eller? LEtar efter en till min systerdotter.. hon är dock snart 2 år, finns det till så "stora barn"? Kraaaaaam

2011-08-30 @ 14:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: