Hejsan hoppsan tisdag!


Kommentarer
Postat av: j

Svar: TAAACK:) Känns otroligt kul! Har ju som velat berätta tidigare för omgivningen men vi valde att vänta till efter ultraljudet:D känns så spännande allt detta! Minns ju när jag pratade med dig om att vi ville försöka få en liten.. hihi! Följer din blogg så tyckte det vore kul om du gick in & kikade;) i & med att du var bland de första jag berättade för att vi ville ha bebis:D Jag mår jättebra, har bara mått pyttelite illa, knappt något alls & har klarat mig från att spy.. haft tur:D kan göra i princip allt jag gjort tidigare & det jag känner av mest just nu är väl växtvärk då & då.. längtar mest tills jag börjar känna bebisens rörelser, det ser jag fram emot!! & att jag ska få större bula, känns mest som det ser ut som jag ätit ett par bullar för mycket:D den har liksom inte börjat bli helt hård än.. men det kanske dröjer ett tag? får hålla ut:D kön vet vi inte, & vi ska nog inte ta reda på det heller, vi vill att det ska bli en övveraskning vid förlossningen:D så vi får väl vänta & se om de blir en liten pojk eller tös;) Tack själv för dina kommentarer<3

2011-08-09 @ 12:30:18
URL: http://jossipossi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan!

Frågade var du spraytanade dig förra veckan men råkade radera hennes nummer =(

Skulle du vilja vara så snäll att skicka det igen?

Mvh Sofia

2011-08-09 @ 19:41:12
Postat av: Saran - Mamma till Julian ♥

Tusen tack :D

2011-08-09 @ 23:05:03
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: j

Svar: Haha tack;) berättade för närmaste familjen i vecka 9 ungefär.. då hade jag ändå hållit mig i nästan 5 veckor! & för närmaste vännerna berättade jag vecka 12:) annars så fick övriga veta nu efter ultraljudet! Rätt kul för alla blev så förvånade haha.. la ut en bild på facebook bara!



Ja det förstås, om man vet vilket kön bebisen har kan man ju också köpa lite roligare kläder & bebissaker, & man kan fundera mer på namn åt bara pojkar/flickor osv:) men vi tänker att det blir mer spännande om vi inte vet! Sen kan jag tänka mig att med nästa barn så vill man nog veta.. då mest av praktiska skäl:D haha så man vet hur mycket man måste shoppa! Vi fick då inte veta könet hur som helst, vi frågade ifall det skulle finnas möjlighet att få veta om man önskar, men de svarade nej & att de inte ödslar någon extra tid till det :P så det är ju trist om man vill veta vid nästa graviditet. Isof måste man åka till Umeå, grannstaden, & betala 900 för ett könsbestämmande ultraljud.



Tack tack åter igen :D blir så glad! Känns så mysigt:) men känns som tiden går så sakta, vill att det ska bli mer synligt:) & längtar verkligen till den är här.. ska bli spännande hur ett litet liv man bärt i sin egen kropp ser ut egentligen:D såklart lär man tycka den är världens finaste;) haha



Verkar som du verkligen trivs i mammarollen & Mion är ju bara för söt:D hänger med er på bloggen fortfarande!:)

2011-08-10 @ 22:35:17
URL: http://jossipossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: