Weleda havandeskapsolja


Kommentarer
Postat av: Anna P

Jag har bara smörjt in mig 3-4 gånger under hela graviditeten med den oljan och jag har inte fått några bristningar. det skulle vara om de kom nu de 10 sista dagarna, det hade ju varit typiskt.

så jag tror inte det spelar så stor roll om man använder den eller någon annan kräm. Sen tycker jag inte att dina små märken syns något, är helt övertygad om att du inte kommer märka av dem senare:)

2011-04-01 @ 15:57:07
Postat av: Camilla - i väntan på att bli mamma ♥

Den kanske har fungerat perfekt! Jag har smörjt in mig dagligen med vanlig salva sen jag fick reda på att jag va gravid och magen började växa, och lite senare köpte jag mandelolja som de sa på apoteket skulle vara bra för att hålla huden mjuk. Mina bristningar har kommit pga hormoner, och då spelar det ju ingen roll hur mycket man än smörjer eller hur bra salvan/oljan än är. Och du kanske har fått dina pga hormoner också, och sånt kan ju inte oljan göra något åt :)

2011-04-01 @ 16:01:17
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Sara, gravid v 37

Jag använder också den där oljan, fast började i v 25 eller något. Mina bristningar började dyka upp i v 28 ungefär och sen har det bara blivit värre, har över en stor del av magen och värre lär det säkert hinna bli. Ibland vill jag bara gråta när jag ser dom, men samtidigt ligger ju mitt barn innanför de där ränderna. Det är verkligen inte hela världen! Det får bli brun-utan-sol, en massa sol i sommar och en massa träning så man får tillbaka formen på magen åtminstone :p

2011-04-01 @ 17:15:23
URL: http://sarasland.com
Postat av: Anna persson

jag har fått jätte mycket bristningar! Än sålänge sitter dem som tur är bara på magen! Övanför naveln&massa under! Vill inte lägga ut bilder på bara magen, har sån hängbug! Haha!

Men jag smörjer mig med vanlig nivea kräm. Varje gång jag duschat (som händer varje dag) .. Både på mage&bröst smörjer jag. & hoppas på att de inte blir värre! Men som sagt de kan bli mkt värre! Ska inte klaga :)

2011-04-01 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: