Otroligt elakt och respektlöst!


Kommentarer
Postat av: Lina Höör

Håller med dig till fullo Sofie! KRAM Lina. Ps. Hoppas Ni myser ordentligt, måste vara underbart att ha en liten att rå om:)

2011-04-26 @ 20:31:49
Postat av: Linda

Ni har era anledningar och självklart får läsarna respektera ert val. Mion är ett fint namn :) Unikt!



Njut av familjelivet och ta vara på tiden!

2011-04-26 @ 20:34:46
URL: http://nescio.blogg.se/
Postat av: Kristina

Håller fullkomligt med dig. Bara för läsare att respektera era val. Tycker Mion är ett jätte fint namn.

2011-04-26 @ 20:39:45
Postat av: Johanna

Man slutar fan aldrig förvånas över vilka idioter det finns där ute! Vissa borde inte få vistas online för de kan bevisligen inte bete sig då.



PS. Tycker Mion är ett jättevackert namn! Låter drömmande... :)

2011-04-26 @ 20:43:08
URL: http://noerdin.blogg.se/
Postat av: Anna

Fyfan vilken idiot! Som inte ens kan stå för vem personen är... Förstår verkigen att du blev ledsen. & Mion, de är ett jätte fint namn, o väldigt ovanligt! :) tråkigt att de finns såna idioter! Tyvärr finns de många av dem. :( <3

2011-04-26 @ 20:46:35
URL: http://nitonhundranitotre.blogg.se/
Postat av: Catharina

Där är ju ingen som tvingas att läsa din blogg. Som du skrivit och uppdaterat ypperligt under hela tiden! Sen Mion är ett jättefint namn! Det står er och alla andra föräldrar fritt att välja det namn man vill till ens små underverk.Utan att knäppgökar ska gnälla! Många varma kramar och lyckönskningat till er! <3

2011-04-26 @ 20:47:12
Postat av: Mimman

Jag tycker att Mion är ett jättefint namn. Lägg inte energi på sådana idioter. Jag förstår att det kan vara jättejobbigt. Jag tycker att din blogg är super rolig att läsa och förstår att du/ni kanske inte vill lägga ut bilder på ert underverk här. Om nu denna person inte kan respektera detta så kan den lika bra sluta läsa bloggen om det nu bara var för att han/hon skulle fördriva sin tid. Vi andra (tror jag talar för de flesta) läser din blogg för vi tycker den är intressant och rolig. Stort Grattis igen till er lilla påg:) Jag hoppas att jag får se honom snart:) Kram

2011-04-26 @ 20:49:33
Postat av: Anna

Mion är ett jättefint namn, verkligen ett one of a kind namn som ni ska vara stolta över! Din blogg är en av mina favoriter och jag hoppas inte det blir något lösen för din blogg är den första jag kikar in på när jag går in på internet!

Slår även vad om att mion är hur fin som helst!!

2011-04-26 @ 20:51:48
Postat av: Emma

Tråkigt att folk skriver så. Tycker det är ett jättefint namn!

2011-04-26 @ 20:52:39
Postat av: Jennie

Äsch vad är detta för trams!! Personen i fråga verkar inte ha något bättre för sig än att klanka ner på andra för att må bra själv!!..Fiffi du vet att man alltid spånar efter fina namn som man vill ge sina barn när man väl får ett (det har man gjort ända sedan man var liten)! Jag har bara haft flicknamn på min lista och ytterst några få pojknamn!! När jag hörde att ni skulle döpa er bebis till Mion blev jag helt förälskad, och har lagt det till "listan" det är jue jääättefint:)!! //hoppas ni mår bra och bara njuter Fiffs poss

2011-04-26 @ 20:53:40
Postat av: Hanna

Herregud vilka människor och visst tar man åt sig, jag väljer att inte godkänna kommentarer ofta för att människor "anonyma" skriver så elakt om ens barn och kommenterar få fult. Jag hade lösen ett tag och sedan kände jag FUCK THEM!! och skippade det, jag vet mina barn är söta och jag vet om att de är lite skitiga ibland ;) imorgon ska jag lukta mysa och gosa med lilla killen SOM JAG HAR LÄÄÄNGTAT!! <3

2011-04-26 @ 20:55:09
URL: http://uncertain.blogg.se/
Postat av: Cicci

Blev väldigt förbannad när man läste det där.

Själv anser jag att vågar man inte lämna ut sitt namn så ska man inte kommentera över huvud taget.

Och den här personen är förmodligen den ända som tycker att det är konstigt att du inte lagt upp bilder på ert underverk. Man vill inte lägga ut bilder på sin bebis hur som helst.

Mion är ett jättefint namn och jag är glad att vi får följa ditt/ert liv så mycket som vi verkligen får.

Och jag förstår verkligen att du blir ledsen.

Det som vi har sett av er son är ett stort bevis på att han är super söt, man behöver inte se hela ansiktet, det räcker att läsa det du skriver så förstår man att han är hur underbar som helst och perfekt.

Den som kommentera detta var förmodligen själv en ful liten bebis och verkar ha ett väldigt tragiskt liv och måste försöka trycka ner andra.



Ta hand om dig Sofie och din lilla familj <3

2011-04-26 @ 20:55:12
URL: http://ceciliamalmgreen.blogg.se/
Postat av: E

Finns idioter som vill bara såra! Men bry dig inte.

2011-04-26 @ 20:59:38
URL: http://esmajli.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag blir riktigt upprörd! Vad fan är detta för människa?! Vem son helst förstår väl att det inte beror på at er fina son är ful, utan för att ni kanske inte vill dela med er till resten av "cybervärlden" av er son och som du skriver, låta andra se honom först. Fy fan vilken människa!



Hoppas du inte tar åt dig Fiffi.

2011-04-26 @ 21:03:27
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

vilken idiot...



och så lite svar: vad skönt att höra, det kan vara lite knas.. jag haft så mycket mjölk att min lilla inte behöver suga ordentligt så vi kämpar en del med det men tar till flaska när det krisar.. har varit på bvc idag och vikten har inte ökat som vi ville så nu ska jag väcka liten några nätter för att han ska äta och det känns inte så kul kan jag säga... jag hade ganska stora bröst innan o dem har inte blivit mindre vilket inte gör det lättare nu.. oj, med bröstförminskningen, men skönt att det funkar.. det är så mycket som är nytt och annorlunda med allt nu... min lilla är ju bara 19 dagar...

2011-04-26 @ 21:10:41
URL: http://www.lixomsofie.wordpress.com
Postat av: Lovisa

Vilken hemsk kommentar! Det är din blogg och du betämmer vad som ska visas/skrivas m.m. Skit i den dumma kommentaren och ta allt i din egna takt! Mys med din familj nu! Ni är värda det! <3

2011-04-26 @ 21:12:01
Postat av: Therese

Diggar namnet skarpt, inte många som heter det :)

2011-04-26 @ 21:16:52
URL: http://tetteandersson.blogg.se/
Postat av: emelie

fy vad taskigt!!

att det finns människor i denna världen som kan vara så elaka!

e säker på att du är en bra mamma har själv fått många komentarer framför allt att jag var för ung och ej mogen. stå på dig bara. Massa styrke kramar

2011-04-26 @ 21:17:39
Postat av: Keilia

Ren avundsjuka för att ni är en fin familj och fått ett barn som säkert är hur sött som helst och fint på alla sätt och Mion och ett superduper fint namn, ovanligt dessutom. Jag är riktigt glad för er skull och läser din blogg varje dag bara för jag imponerad av dig och Marcus. Längtar själv efter barn och jag är verkligen superglad för er skull även om jag inte känner dig. Men tycker verkligen ni är värda de bästa! Stooooooooooor Kraaaaaaaam Keilia

2011-04-26 @ 21:18:05
URL: http://kilja.blogg.se/
Postat av: Mandy

Mion är kanske inte ett namn man tänker på i första taget! Men jag tycker det är fint av er att välja ett udda och fint namn som ingen annan heter!

Annars heter ju alla Simon, axel, tobias osv!

Och varför vill man ha en unge vars namn är precis som alla andras ? Får ni en dotter kan ni ju döpa den till Fiffi :D Det heter ju ingen mer än du i smeknamn :)



Dessutom håller jag med dig ang det med bilderna!

Bilder hamnar lätt överallt på Internet, oavsett om man vill det eller ej! Tråkigt men sant, och till en början kanske man inte ska lägga ut mer bilder än vad som behövs, vi ser ju fötterna, vi ser ju det lilla livet som ligger och sover bredvid dig, och vi såg den GIGANTISKA magen!

Han är en fin och unik varelse, med en unikt NAMN! <3

2011-04-26 @ 21:27:39
URL: http://mandyronnstam.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förstår helt klart att du blir ledsen av en sådan kommentar, och jag håller med dig! Tycker det är otroligt löjligt av någon att ens påpeka någonting då det är din blogg, och när det handlar om din son avgör ju självklart du själv hur mycket du vill att han ska synas. Tycker det är tråkigt dock om du ska måste lösenordsskydda bloggen då jag tycker om att kika in här och läsa! =) Mion klingar förövrigt jättefint i mina öron! =) Kram på dig och ta hand om er! =)

2011-04-26 @ 21:28:25
URL: http://ssandrao.blogg.se/
Postat av: Josefie

Asså seriöst hur jäkla dum i huvudet får man bli?! Tycker synd om dig att folk är så jäkla elaka. Det är ju ditt och Marcus barn och ni får ju faktiskt bestämma över er son själva. Håller helt klart med dig/er.



Kram

2011-04-26 @ 21:33:53
URL: http://lovefia.blogg.se/
Postat av: j

Vilken jävla människa skriver så elakt? Denna person borde förstå precis som vi andra, att man kanske inte vill lägga ut allt för mycket bilder på sina barn på en offentlig blogg som alla kan ta del av & sen sprida osv.. + att det är som du skriver mycket vänner & familj som förmodligen vill se fina Mion (hur fint & orginellt namn som helst) innan allmänheten... Stå på dig! Vet att det är många fler som förstår dig etc & inte är lika idiotiska som den som kommenterade det där. Fy & fan för sådana människor. Det där var verkligen omoget skrivet! Ta hand om er, du Marcus & Mion. Njut av föräldraskapet!:) Tycker verkligen om att läsa din blogg, följt den sen början av graviditeten & vore tråkigt med lösen. MEN, å ena sidan är det du som bestämmer.. & sådana fula kommentarer knäcker verkligen det förstår man ju. Vi vet iaf att ni fått en supderduper söt liten kille! Alla bebisar är söta.

2011-04-26 @ 21:53:00
URL: http://jossipossi.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Håller faktiskt med om att du ska bry dig! Många människor är tyvärr idioter och tror att de kan säga vad de vill och när de inte kan bete sig är det skit bra att du reagerar! Feg jävel som dessutom kommenterar som "anonym", då är det är det tydligen okej att säga vad man vill.



Tycker för övrigt att Mion är ett väldigt häftigt namn, det sticker ut och det är fräckt!

2011-04-26 @ 21:56:47
URL: http://perssonsebastian.wordpress.com
Postat av: Frida

Vet att du skrev att du inte ville ha sånna kommertarer men måste bara säga att Mion är uper duper gulligt namn, roligt att ha ett lite unikt namn och inte heta som alla andra :)

2011-04-26 @ 22:24:22
Postat av: josefin

blocka ip adresserna på dom som skriver idiotiska kommentarer, så slipper du dom! (:

2011-04-26 @ 22:53:09
Postat av: Amanda

Vilken avundsjuk idiot som skrev den kommentaren!

2011-04-26 @ 23:31:44
Postat av: Anna

Finns alltid människor som inte kan tåla att andra är lyckliga, så himla trist att de inte kan hålla det för sig själva. Stå på dig! :)

2011-04-27 @ 05:41:31
Postat av: Ida

Vilken mes. Han/Hon kunde ju iaf ha mage att berätta vem den va så man kunde bett personen i fråga att fara dit solen aldrig lyser! Jag tycker Mion är helt underbart och påhittigt, aldrig hört det innan och det är ju lite roligt :) <3

2011-04-27 @ 10:21:28
URL: http://lagomdrygt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Riktigt onödig kommentar! Men helt klart ett exempel på avundsjuka! Blir irriterad när jag ser att en människa har mage att vara så elak. Jag tyckte det var ett mycket fint namn iaf och ungen är garanterat lika fin som sina föräldrar, så inget snack om den saken! <3

2011-04-27 @ 10:27:27
Postat av: Lillebror <3

Jävla Fucktard e han/hon som skrev det -.-

2011-04-27 @ 11:28:30
Postat av: Carro

Men fy fasen vilken elak kommentar! Bry dig inte om den. Folk snor faktiskt bilder på barn och påstår att det är ens egna, så om man inte lägger ut bilder så är det inget fel i det. Mion är ett ovanligt men fint namn, I like it! Hoppas ni mår bra alla tre och stort grattis!

2011-04-27 @ 15:20:50
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja.. Det finns verkligen människor till allting :(, men man får försöka tänka att den där människan sa allt det där just för en sak: Den hade tråkigt! (eller deprimerad, ledsen, arg... etc) och kände att det skulle bli så mycket bättre om den fick "klaga" av sig lite till någon som kanske tar åt sig. Bättre att få andra att bli ledsna än bli ledsen själv eller hur?..... Eller inte. Men så resonerade säkert den personen. Hur som helst, jag förstår dig helt o fullt! Tycker det var riktigt onödig kommentar och förstår om du tar åt dig fastän man inte vill. Men när någon pratar om ens egna barn, då är det klart att man blir känslig, du är ju en mamma nu :), men jag tycker absolut inte du ska känna dig tvingad att lägga ut bilder heller, det är klart att du vill "visa" upp honom för andra i din närhet först och självklart kommer bloggen i andra hand. Jag skulle aldrig ens kunna skriva hälften av någon sånt där som den personen gjorde. Mion är ett jättefint namn, och känn aboslut inget tvång att behöva uppdatera mycket, eller skynda på med allt, var hemma och NJUT med din lilla familj, DET är det som är viktigt just nu! :) Du verkar vara en jättefin person och jag är så glad för er skull! :) Stor kram till er familj! :)

2011-04-27 @ 15:40:32
Postat av: e

Tycker du gör helt rätt i att vänta med bilder, det är du själv som ska avgöra sånt. Inte vi.

Namnet är fint, ovanligt och gulligt.

Du skriver bra, brukar läsa din blogg ibland. Kram

2011-04-27 @ 16:54:28
Postat av: tove

JÄVLA IDIOT!!! vad fan har han eller hon med det att göra??? USCH! vill slå den som skrev det!!!!!!

2011-04-27 @ 18:52:49
URL: http://tovediana.blogg.se/
Postat av: Sofie Granéli

Hej har följt din blogg ett tag genom graviditeten och tycker det är förjävligt att folk kan kommentera sådant som denna människa. oCH att den inte har mage nog att stå för vad den skriver utan sätter sig anonym.



Du har fått en jättefin son och Mion känns som ett väldigt passande och fint namn! :) lycka till !

2011-04-27 @ 20:13:16
Postat av: Annika, Marcus Kusin

Jävla fucker!!



personen skrev de själv "har ett ypertråkigt liv bla bla bla", skaffa då ett mer spännande liv och sluta klanka ner på andras! Jävla fisse!



Mion är ett väldigt vackert namn, och jag hoppas jag snart får träffa honom! :D



puss and love

2011-04-28 @ 23:40:50
Postat av: Camilla - mamma till Elina ♥

Jag har själv funderat på om jag inte ska lägga ut bilder på Elina. Det finns två bilder i min blogg på henne men funderar varje dag på hur jag ska göra med bloggen och speciellt bilder på henne!

2011-04-29 @ 13:01:25
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Sanna

Håller med dig till tusen Sofie , det är erat barn ni har bestämmt att ni inte vill lägga ut en bild på er son innan alla andra i blogg världen får se den och de tycker ja alla runtom ska acceptera :) hoppas att du hinner kika in på min blogg =) önskar gärna en kommentar om hur du tycker min blogg är , om den e intressant eller om det behövs ändras något =)

2011-05-04 @ 19:17:24
URL: http://sannassnurrigavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: