Frågor & svar


Kommentarer
Postat av: Camilla - i väntan på att bli mamma ♥

Sv: Jag kollade på sån där "gravidkudde" eller vad det kallas för, men det är bara nu sista tiden jag har haft jobbigt att sova och tycker det va onödigt att lägga ner pengar på en sån då. Jag är också en sån som brukar sova på mage hela tiden, så det är sjukt jobbigt nu när det inte går. Sen i början när man ammar så kan man inte heller ligga på mage pga ömmande bröst. Så ja det dröjer väl ett tag innan man får ligga på magen :(

2011-04-03 @ 11:07:12
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Camilla - i väntan på att bli mamma ♥

Sv: Jo det där med kläder är det värsta!! Jag fick några mammabyxor av en släkting, men va bara ett par som satt skönt och inte tryckte under magen (bebis blir så irriterad när byxor sitter lite för hårt) men dom gick sönder förra veckan :( så nu har jag typ inget alls att sätta på mig!! Men det är tur att det inte är så långt kvar :)

2011-04-03 @ 12:50:56
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Hanna Ebba & Samuel

Vi längtar så efter bebisen och vill så gärna snusa bebislukt (håller båda tummar att när macke känner bebislukten!!!! ;))

Det med smärtlindring ska man ta när man väl ligger där, hur det känns i just det ögonblicket.. barnmorskorna där inne finns ju där för alla gravida!

Eller så håller du tummarna för att du får en sådan förlossning som mina ;) det ÖNSKAR jag dig, man kan få hur många barn som helst efter ;) :D

Bäckenbotten fick jag med ebba eftersom att de klippte och det var inte så farligt (jag svimmar om jag ser en spruta eller för mycket blod!!) Annars är lustgasen FANTASTISK enligt mig om man lyssnar på barnmorskan och gör rätt!



2011-04-04 @ 11:05:13
URL: http://uncertain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: