Upprörd!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fyfan ... blir helt arg när jag läser :( orkar inte med sådana föräldrar som ska bestämma en massa .....

2010-09-15 @ 19:50:01
Postat av: ?

Men chilla lite va? Dem ska inte ha barn dem ÄR för unga fattar u inte det?

2010-09-15 @ 20:17:04
Postat av: Therese

jag såg de också och tyckte precis som du!!! helt sjuka föräldrar såååå arg jag blev... :((((

2010-09-15 @ 21:20:43
URL: http://thereseida.blogg.se/
Postat av: alexandra

bölar alltid till det avsnittet då dom alltid visar repriser. för tycker det är så sorgligt när han inte vill släppa ungen och säga hej då och när han säger att hans familj och han själv vill behålla det, då kan jag inte hålla tårarna tillbaka haha :$



<3

2010-09-16 @ 11:47:46
URL: http://alexjornevi.blogg.se/
Postat av: may

jag hatar de avsnittet bokstavligt! har sett det ganska många gånger och jag tycker det är lika hemskt av hennes föräldrar, och även av henne. Trots att det är jobbigt för henne så tycker jag att hon gör fel som följer det hennes föräldrar säger.. nu när jag själv har ett barn så känns det så mycket, kanske är jag lite bölig av mig. Men det är hemskt att inte pappan till barnet får vara med och bestämma överhuvudtaget. jag kan ju säga att jag aldrig hade kunnat stå i cermonirummet och lämnat över mitt barn som jag haft i min mage i 9 månader, som jag krystat ut alldeles själv till någon annan. Oavsett hur jobbigt det än hade varit. för jag vet att av stöd klarar man allt!:)

2010-09-17 @ 22:40:02
URL: http://maysumaleehawbring.blogg.se/
Postat av: malin

FY I HELVETE!! Detta missade jag, jag hade tagit min son o kört så långt iväg jag kunnat. Asså jag blir stum, sånt här ska fan inte få hända. Visst att hon bara var 16år men det är många som klarar det galant, bara man har vilja, tak över huvudet och kärlek att ge så tror jag på det! Och föräldrar ska stötta en, oavsett vad. kan jag tycka! "/

2010-09-17 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: