Svar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som du skriver finns det inget rätt och fel, det är ju upp till var och en. Jag kan anse att man är för ung om man är 14 men varken jag eller någon annan har ju rätt till att övertala en person till något de inte vill. Man blir verkligen upprörd av att läsa och jag tycker ocksåmdwt var fel. Inte själva adoptionen i sig utan, som du skriver, sättet föräldrarna agerade på. Förmodligen agerade dom i chock, kanske till och med panik men att idiotförklara pappan och sätta så stor press på "mamman" när allting ändå är så känslomässigt stort, tycker jag är fsl

2010-09-15 @ 22:27:26
Postat av: Julia

Kommentaren var från mig :P

2010-09-15 @ 22:28:18
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: