"akut sjukgymnastik"


Kommentarer
Postat av: Sockret

Kan trösta dig med att jag fick ganska tidigt diagnosen om compartment syndrome. De vill egentligen inte operera om man kan fixa det på annat sätt. Därför fick jag gjuta av mina fötter till inlägg i skorna och även gå på sjukgymnastik - efter en månad gav vi upp. Ingenting hade hjälpt och mina ben var mycket sämre.

Och sjukgymnastik innebär små små övningar för musklerna i benen och fötterna - inget avancerat kan jag lova dig och det är faktiskt skönt för stunden ibland också.



Hoppas att du blir opererad ändå - för smärta är inget roligt att leva med. Man blir som ett monster och man tycker ingenting är roligt längre. Tycker läkarna borde inse att du är ung och vill kunna göra allt en normal människa borde kunna göra snarast möjligt.



Hugg inte av benen så länge bara ;)

Kramis

2009-03-12 @ 14:11:47
URL: http://sockret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: