vad är de med mig?


Kommentarer
Postat av: Emelie Nilsson

Gumman, jag vet vad det är.

HÖSTdepression.... jag lovar! jag lider också av den.. blir irriterad av minsta lilla och det här kalla vädret gör inte det bättre..

Försöker göra det bästa av det.. tänder ljus i hela lägenheten, gå runt i stora pluffsiga tröjor och lindar in mitt i filtar, kollar massa på film.. Sen när man väl känner sig sådär harmonisk så släpper det.. Ta en dag hemma med lite ansiktsmasker och lite hemmaspa.. det piggar upp och hjälper! Gå ut och gå, kolla på hösten, kolla på regnet, kolla på de bruna löven, ta in varje del av naturen som råder. Vi kan inte göra något åt det men vi kan göra så det känns bättre. För mig känns detta helt kanon! hoppas det hjälper gumman! puss

2008-09-22 @ 14:35:35
URL: http://himmlaemme.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag förstår dig verkligen! Så känner jag jätteofta, och framförallt när jag varit utomlands. När jag kom hem ifrån Venezuela i mars satt jag och grät i flera dagar för att jag inte vill vara här. Allt här hemma är bara måsten, och när man varit i ett paradis i värmen så förstår man inte hur man kan välja att leva så som man gör här hemma. Livet är bra orättvist, och det är lätt att se allt negativt i saker. Ofta behöver man vara med om värre upplevelser och stötta på sämre miljöer för att man ska förstå hur bra vi har det.. men man längtar alltid efter något som man inte har. Och att veta vad man vill är icke lätt. Nu blev detta rörigt, men jag ville mest bara säga att jag känner likadant.

2008-09-22 @ 15:04:34
URL: http://tiiilla.blogg.se/
Postat av: Julia

Låter som om att du är fast i deprission hörredu. :( prata med någon, ventilera allt och försök bli ett med det. Hur svårt det än är! Vardagens plikter kommer du ALDRIG undan, oavsett ålder eller tid. Den blir däremot vad man gör den till.

2008-09-23 @ 10:34:15
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: