empty room


Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Den låten är såå fin! Hoppas att den vinner hela tävlingen. Den är lätt bäst av alla.

2008-02-27 @ 21:37:03
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
jag läste på kissies blogg att du hade gjort tatueringar,jag är själv 16 och vill väldigt gärna göra en , men som sagt jag är bara 16 så jag undrar vart du gjorde din. eftersom man måste vara 18!

2008-02-27 @ 21:49:44
Postat av: Fiffi

anonym; jag har gjort mina tatueringar i sjöbo. men jag hade mina föräldrar med mig. jag rekommenderar dig dock att inte göra dina där. han är jättedålig. han kör nålen för långt in .. så de bladdar ut sig när den har läkt. inte snyggt alls :) om du vill få en riktigt snygg tatuering tycker jag du borde vänta tills du är 18. men om du inte orkar :) så kan jag inte hjälpa dej.
eller kanske, har hört en som är bra i halmstad :) ta hand om dig

2008-02-28 @ 09:40:38
URL: http://aktaidiot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: